Sunday, December 30, 2012

Before 2012 end

Don't know why really lazy to blog. Haha. So fast my sweet holidays gonna end!! And the year 2012 gonna end too. I am getting older and older. OMG! Gonna be 20years old next year, OMG OMG!! :( Anyways, went Malacca with my college mate during this holidays. Its awesome and thanks much my beloved friends!! I manage to recognize the road in Malacca because I keep sesat. >< We actually didn't plan and go anywhere we want by searching place and guide by gps in car. Haha... Wish next year is a better year for me. Gonna countdown in DPC also, hope to meet you all there. Ciao~

Saturday, December 8, 2012

Back to December

I'm officially free!!!!! Ladies and gentlemen, come and date me out! Haha. Finished exam and assignments all, and also done my 1st year 1st sem!! Yay! Having 1 month break now. Holiday mood ON! Hmm... This break I'm not gonna work, so what should I do huh? EXERCISE! Yeap, must be an exercise freak, sweat like mad on this holidays. Wahaha... Yesterday went 42east? (not sure the name) with my collegemate, Sze Wei, Yenny, Jia Win and her friend. Its located at Taman Tun, its KDU's lecture pub. My future lecturer which teach entrepreneurship? Haha... Long time did not touch alcohol le. Yesterday don't know drink what, half cup only, very fast feel VERY dizzy and cant walk in line. Lol. I also paiseh to tell my friend, later they say I so balia. Haha! Shhhhhh.... Waiting for a nice trip with friends, but it seems gonna disappointing me. No people plan any trip out one?! I WANT GO TRIP AH!!! GO OUT STAY 3DAYS 2NIGHT DE TRIP CAN ENJOY GAO GAO WITH FRIENDS! I dont want waste my holidays like that. Hope my wish come true. Hahahaha...

Sunday, November 25, 2012

Back in Action!

Suddenly remember I still got a blog. LOL. Time flies~ Enrolled in Bachelor of Communication (Hons) few months. Yeap, maybe until now still got people ask me what you studying now. Haha... Cause I din't really expose to everyone about what I choose in my degree life this time. So fast! I gonna end my degree first year first sem. Had go through every up and down, happy and sad part within this sem. Many unexpected stuff happened and it really take my time and brain juice to solve. Assignments really kills me!! Gonna get mad during the assignments time, sleep few hours in few days. @@ For now, finally I can have a deep breath and relax, a short break to prepare myself in the following exam. OMG! Yea, so soon. Once finished assignments then had to face the bloody hell exam. Its just a week for us to study and prepare. FML! Though we are robot meh? Lol. Luckily, I still got whole bunch of friends/coursemate who support and help me in my degree life. I appreciate it. Thank guys! Haha...
Ohya!! Have a 2days 1night genting trip with the a-level on tomorrow. But dont know what I had no feel at all. No excited feel. So weird la me. Lol. They are leaving us! Graduated! Good luck in your future! I will miss you all.
 Anyway, wish me luck in exam. All the best for me. =)

Thursday, July 5, 2012


Last few days SOME unhappy, really disappointed things happen but just forget it. Not worth cause of those fucking aunty and affected my mood. Chill Pearly!! Hope my parents could understand it. =)

WELL, Monday went ice skating at Sunway Pyramid with Chris, Fab, Walter, Joel, Jk, Tm, Yap, Emily, Joey, Carmen HENG and Ls. First time go for ice skating. Haha!! Funny but not really fun for me because I keep fall and don't know how to skate. Ohya! Meet Carmen's collegemate, Beng Guan?? So sorry to Chris, Yap and him because they keep tech me but I still don't know how to skate. Haha... Leg damn tired after the bored skating. @@ After skate we went Sushi Zanmai dinner, then Carmen, Ls and me back first and others continue with bowling and pool.

Tuesday I went KDU because of too boring to stay at  house. Hehe... Jiuan, Jetkee, Carmen TAN and me went breakfast dim sum at "Jing Xuan". Expansive but nice food there and our lecturer treat us for that. Thanks! Haha... As same as Wednesday I went back KDU again with Carmen because wanna have a look on people those who resit. *Ge po ji* We go give them support lar!! Haha...

Today, went in and out, here and there with dad. Buy lots of healthy food for keep fir and building. Hehehe.... Looking forward to tomorrow's jogging and gym section with Michelle Wong. xD

Wednesday, June 27, 2012


Oh my god~! Muscle pain suffered me since yesterday. I almost can't withstand it le, its super pain. The level of pain is unexpected! God, help me~ A bit regret of work out too over on Monday as a beginner. Nobody tell me huh? No advice huh? Then own suffer lor. Sigh. Today went Manjalara park again with Christine. I just go for a WALK, cant jog n exercise there. I tried, I really can't. So disappointed on myself for can't bear of the pain. When I force myself to do it, its super pain until my tears gonna out. Lol. No lie, its unexpected pain. But then after this only heard some advice from some people that beginner first time work out sure VERY pain and should wait until the pain recover only can continue. O.o Sad me~ Like that how to achiev my goal?? Lol.

Monday, June 25, 2012

Fire burned

Feel so lifeless nowadays, bored until brain a bit blur already. Last Friday went Manjalara park jogging with Carmen Heng. Hehe. Thanks for willing accompany me!! During thie 2months+ break I had a some plan for myself to keep FIT? Haha. Hmm...

And Satirday!!!! Went movie with Ls at tesco... What we watch??
tada dala dala datdat tada dala dala datdat circus dat dat circus datdat...

 Hahahaha... Yea, we watched Madagascar3

From now onwards, every Monday, Wednesday and Friday I will go for jogging and gym, while Saturday is badminton. Wahaha. Don't know why feel very motivated to go for all that. Hope it is not 3min heat. Haha. Anyways, i do success in my plan. Today went Manjalara jogging n gym for second time. Then still go Ls house for Wii yoga. Super duper tired, exhausted! Pray hard tomorrow my whole body wont muscle pain so that I can continue my plan on Wednesday. Hehe.

Saturday, June 16, 2012

Invisible tears

Thursday after our last exam straight all go out play gao gao!! xD Me and Jiuan go cut hair then only go back fetch them. Hehe. Yea, new hair cut for us.  Hmm... Go Sunway Pyramid shopping, thanks Jiuan fetch us as I don't know the ways. (Feel guilty being a KL kia don't know most of the KL road and sorry for weak in recognize road) We lunch at Sakae Sushi then shopping keep walk, leg muscle pain until today. Lol. Unfortunately, before we back Maeve lost her camera. Omg! Luckily we manage to found it at last. Thx god~ =)

Around 7pm went buffet steamboat with LOVELY college mate as last gathering? Sniff sniff... All busy take picture as memory until not free to eat like that. Haha. After that we went LIBRARY, its a pub name. Play a dice game taught by Maeve, quite fun and I love the environment there. Hehe. Then go for pool? Then what happen I don't know le, memory lost. Haha. Thanks for who take care of me during I drunk that time. >< Overnight at Carmen them's place. Around 4.30am only sleep oh. @.@ Then 11pm wake up have Dimsum together as brunch. I FEEL GOOD!! =)

Today purposely went brunch again with them. Cause I really not willing to leave you all. Wont let go any chances of meeting up you all. Haha... I just don't know why I feel very sad! Tears dropping without anyone realise. Seriously, complicated feel which I haven face before. Sniff sniff... Sigh. Stupid Pearly Lim!! Wake up!! Don't so sampat liao!! Sorry that I can't control my sadness... Haiz.

Anyways, have a lots of fun this two days, those memories keep appear as video clip on my mind. Precious moment when be with you all, very sad to face that we graduated and separated into different place. I'm here to apologize, sorry if I done anything wrong or you all dislike among this whole year. Good luck for your future, wish you all success in life, keep in touch!! I will miss you all FSB01-711... =''(

Here's come again

Wanna blog but lazy and no mood to type much. Haiz... I feel very down and sad for a reason that myself also cant accept. Lol... I just can't face the fact! Sigh... I will miss you all. =)

Thursday, June 7, 2012

For you all... :'(

Sorry for being long time didn’t update my blog. This few months busy for college life? It’s enjoying until I lazy to update blog. Haha… Time passed super-fast, it’s almost a year and I finished my foundation SOON. (after next week)

Time flies, today is the last day of my class. I sudden think back the first day I step in KDU and know new friendssss. Now, I’m leaving.  NO! We all are leaving, separate… Lol… Sigh. It’s too fast la, I don’t want to leave them. Although know them not very long, but don’t know why the friendship can deeper than friends that you know since secondary school. Maybe because of the time we meet or spend together a lot? Seriously, I meet my college mate more than my family lor. @.@

As tradition, last day of school sure everyone busy snapping photo there. =)  We exactly do this since yesterday. Lol… Hmm… Although some unhappy things keep happened among this whole foundation, but just ignore it ok? Nobody is perfect, we all are friends! Duh! Its just like virus spreading around. Lol… Anyways, I will always remember the day we fooling and laughing around. Talking craps all the way in class, play draw my things or facebooking with phone while having class. =P And also a memorable Genting trip, no its awesome trip! Haha…

Of cause not to forget the a-level’s… Although we not same course but we can still mixing, joking, crapping, chatting and TEASING around. Thanks for always lunch with me and take care of my friend. Haha…

So, hope to meet you all in future, keep in touch.
Thanks for your appearance which brighten up my pre-u college life.
Appreciate what you all had done to me!
Good luck in your exam!
All the best for your future!
I will miss you all!

Friends are like water, it appear everywhere. But we can’t survive without any drop of it.
Foundation in Business

A level Science

Tuesday, February 7, 2012


Today did things that I never do long time before which is go Ling Sze's house study and do homework. Say until so nice, homework got do dao meh?? Lol... Hehe... Around 6.30pm, went Klang dinner with family, ate many seafood. Yummy~! Then went I city, an awesome place. Haha... Fun and a nice place to took pictures. Almost like fun fair? Got things to play but RM50 per person. Its resonable price la, unlimited play all ma. Haha...

Having badminton selection with Eryn, Minh, Jiuan and Kevin. Just go for fun only la, so many pro there. Haha... After that rush to Constance house to celebrate Jia Huey, Peter and Kevin's birthday. We having BBQ and got 4 birthday cakes. Geng lerh? Haha... Seriously and honestly, the chciken wings that night is the best compare to what I ate before. Hehe...

I drive Lalitha, Harjashen go Ling Sze's dad office. Hmm... First time drive so far at Shah Alam there? We went there because her dad have what celebration "hoi gong zao". Eat and watch lion dance, its different style, drunk lian dance. Haha... After that fetch them back kdu then only me and Ling Sze back house.

Many unexpected things happen this few days but I feel great with it. Thanks and I appreciate it. :)

Tuesday, January 31, 2012

God help me~!!

Feel so not me this few days. As I always mention. my soul did not match my body. Body here, heart n mind don't know go where already. Like today at college, Jiuan and JetKee keep talking to me. I did not bother them? No! Its I can't received what they say in sudden, I need time to digest and understand what they say and respond. Lol... My brain spoil wei~ I'm so death! @@  Good news for today is Mass Communication class 2.30pm end. Hehe... Bad news is we having Mass Communication presentation on Valentine's Day. Hahaha... Ok, well... God help me please!! AWAKE me!! I don't wanna blur blur like that pass my day.
Received the biggest souvenir I haven receive before.

*tadah* Hehe... Nice lerh?? xD

Sunday, January 29, 2012

Last day of CNY holidays!!

Yesterday slept at grandma house because Saturday went out with friends until very late. 4am only I sleep but the next day 9am I wake up liao. Haha... Phoned aunt wake up and go breakfast with me. Who know wait liao her more than 30min, 10.45am only can had our breakfast. @.@  After that went Sunway Giza Teo Heng sing k with family. Half way I no mood to sing because felt very tired. Seldom see me won't ownED the mic lerh? Haha... Aunt and her friend, uncle and his wife, grandparents still movie at 9.55pm. I can't join them because tomorrow start college, force to back house with parents. :(
Another freak me out news is.... Aunt wanna use my car for 3weeks. WALAO~!! So...

You know what to do lar. Hehe... Pity me. :'( 
I also don't want troublesome you always fetch me go here and there de.
But, I had no choice. :(

Counted $$ of angpao I received on this Chinese New Year. Hehe... Not bad~ Not bad~

Facing some problem recently, no solution for it. My gosh! Day dream very serious until I lost myself. What happen to me? Sot liao lor~ Cham.
Almost did wrong things on Saturday. God bless awaken me. I'm gonna get mad. Haha...

Happy Chinese New Year!!!

I'm so in the mood to blog now. I feel good great today. Woohoo~! Hahahaha... Afternoon went Arthur house with Sharon, thanks for the lucky RM1, I won $$. Hehe... Pity Arthur so good give me $$ to gamble but he own lose there. (I'm not teasing you ok?) Haha... After that still follow them go don't know whose house, but its Arthur and Kar Jun's friend la. Haha... The last house I went is Jisnee's house, sorry I can't join you all dinner. Around 7pm, I fetched Sharon back then straight go Chen Hui's house party. Hehe... The highlighted and unexpected part, I went Tesco movie (I love HK) with Vivian Tan. Crazy one, request me to sell out the ticket with RM50. Of cause I won't agree, don't envy there la guysssss... Wahahahaha... Hmm... Just me and Vivian went for movie, others go Yit How house gambling. Vivian and me joined them after movie which is around 12.40am. Hehe...
Seriously, I felt very shock and happy today. Thanks god for everything. :)

Today a gang of peoples gather at Joel's house and visit them one by one. So, it is called angpao's day. Haha... 9.30am reached Emily's house, then went Joel's house gather together. The guys gamble at Joel's house, Joel won RM44. Fuyoh~! Then he treat all of us breakfast which cost RM42.5. Lol... Hahaha... After Joel's house we went Emily's house. As tradition, they gamble there. But this time the big winner is Kok Kuan RM100+. Pity Joey lose liao around RM100. *Heart Pain* After Emily's house we went Min Hua's house then Zi Han's house. Too bad I can't continue join them because my house having party. Around 3.30pm I rush back. A big big surprise which make me stunt. MY AUNT BACK FROM AUSTRALIA!!! Fulamak~ Its so sudden, though she just told she won't come back for this year CNY? Haha...

Early morning help dad go prepare and do this and that. Prepare for Friday home party de. This party actually is dad's secondary school's friend's gathering. Haha... Geng. 1pm went Angel's house. As usual, men gambling, women chit-chatting, kids playing and teens boring? Lol... At night all together went Manjalara had dinner, we so many people dinner together wei, so awesome! Haha... After that went Hui Ching's house. Aiya, too bad Christine did not come. Christine Anne Tan, you miss the chance! Haha...

Parents went Genting but I did not follow because I don't like one day trip to go Genting. I will car sick and not feel well. So, decided stay at house alone study? Tetrix got la, study is lie! Haha... At night after dinner we went uncle's house. Men gambling, women chit-chatting, kids playing and teens boring? =.=

With mother's side relative went cousin's house. Reunion dinner at Sin Choi Wah. After dinner we play fire crack at cousin's house. Pictures available at facebook. Haha...

First day of Chinese New Year, went grandma house had vegetarian breakfast. Nothing special on this days. :)

Had steamboat as reunion dinner with dad's side relative. Dad still go San Choi Wah pack 'pun choi', so nice and special. Haha... Steamboat+pun choi. :)

Wednesday, January 25, 2012

Must blog~!

Few days before which mean before Chinese New Year...
Unexpected things happen after badminton. WTF?!
A very nice morning, very good mood play badminton there.
Once afternoon, my mood totally gone. Fucker... Ish!!
Its very bad to mention out but I will never forgot it. Hng!
Anyway, god please help me to wash my brain. Please~
I don't like the things to store in my mind and torture me.
Sometimes, a friends that less contact may help you most when you're in bad mood.
Friends that you always meet or bug together doesn't help you at all!
I really don't know how and totally lost direction on the time.
Loitering around the road with my Waja. Luckily, at last I found you.
Thanks didn't bring peace de adopted me and comfort me.
Thanks a lot! Seriously, I appreciate it! Haha...

ps : I don't mind how people judge me, I will just continue to be myself because I am who I am!!

Saturday, January 14, 2012

Short post?

I feel like wanna blog but I don't know what to blog.
I feel like wanna told things but I don't know how to told.
Abstract lerh? Haha...

Nothing special happen, it is still the same for me. Just finding solution that can force me be a nerd study and get the highest achievement in my life. I wanna change myself, I mean improve, so that people can give me a WOW! May god brighten up my ways?? Hehe...

Weather freaking hot recently, make me feel uncomfortable. I hate it! Ish... But then it brings the feel of Chinese New Year. Lol... Bought most cloths for CNY this year compare to last time. Hehe... Hope can pass this CNY with full of surprise and fun! :)

I know...
I want...
I wish...
I must...
I cant...  :(

Sunday, January 1, 2012

Happy New Year!!!

First of all...

Happy New Year to everyone!!

I know people usually will update blog on the last day of a year, but I don't want to do so because I like to be special. Hehe… Time flies, now already 2012. A new year, it is a new starting for everyone and me. As USUAL went Ling Sze’s house around 3pm? Play Wii to occupy our time. After dinner, her brother recommends us watch Running Man. So, 4 people squeeze in front of the computer watch. Lol… But it true very funny, we all laugh like mad. Hahaha… Around 10pm LS’s big brother fetch us go DPC countdown. He DUMPS us nearby the steamboat restaurant there, KINDA far. Speechless... Then 3 of us walk in DPC lor. @@ Ling Sze and me go meet Sweet Yee, Catherine, Kit Teng, Sharon, Xue Wern, Kar Yee, Kok Kuan, Merissa, Jeat Yinn, Kheng Fai, Weng Zheng, Carmen Heng and Lim while Keat Ming go meet up with his friends. J We walk around like no direction on what to do. Lol… Then watch some show, those peoples dancing on the stage. The girls are awesome cool!! xD Not longer, it is fireworks time! For me, it is nothing special lar because DPC’s firework every year also that nice to watch de la. Haha… As TRADITION, I overnight at Ling Sze’s house. Heheeeee… We reached house about 2pm. Then bath and sleep. There goes my day. Haha…

Sunday morning went brunch with Ling Sze’s family. The most interesting part is follow them go their grandparents and uncle aunties house which located in Jingjang. Yeah, it’s so cool, those old old de house. Seriously, it did give me a feel of freedom. And peoples there won’t look or close their door although there are no people in house. Lol… Around 4pm, they fetch me back. Thanks for everythings!! xD

Talking about my New Year resolution, it is simple. I just wanna SCORE IN EVERY EXAM and IMPROVE MYSELF to be a better person. Haha… Friends do help me out on this I guess? If I did anything wrong, please tell me directly so that I know the mistake and can try to change. I’m glad that I have you as my friend, sometimes I really appreciate but I don’t know how to show out. Know I’m weak in express myself de, pity me… Haha… Anythings I did wrong before please forgive me, New Year new starting ma. Hehe… For now, we should look forward but not backward in life!! Fight for future… Gambateh!! xD